24/10 - 10

Amos har fått en vilodag, så jag har inte så mycket att skriva. Han har varit med pappa ute i garaget typ hela dagen när han bytte däck och sådär. Sen har vi bara varit ute på promenader, en långpromenad i skogen och sen några stycken olika långa promenader. Jag glömde och säga en sak innan också, i onsdags så började jag lära in "mellan". "mellan" innebär att han ska gå typ som fot fast mellan mina ben, han ska alltså ha ögonkonkakt med mig hela tiden och följa mitt tempo och vart jag går hela tiden. Det gick väl sådär till en början, men efter ett tag så gick han några steg i alla fall. En till sak som jag har glömt att säga att jag har börjat lära in är "fram", det är så simpelt som att när han sitter i fotposition och jag säger "fram" så ska han gå fram och sätta sig framför mig istället med ögonen mot mig. Det har gått bra, det va inte så svårt för honom att förstå :p. På bilderna är "mellan" och "igenom"

Kommentarer
Postat av: gunbritt westin

Hej Caroline! Har försökt att ringa dig, undrar bara hur det har gått med katten och resultatet i måndags ?

Hälsn

Gunbritt

2010-10-28 @ 00:31:05
Postat av: M

fin blogg! kolla gärna in denna länk och skulle vara supergulligt om du ville lägga en röst :) http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=73882

2010-11-18 @ 22:54:46
URL: http://justblush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0