Söndag 10/10 - 10

Idag va det höstmarknad på skolan. Så mamma och pappa hade honom på dagen. Eller först så gick jag morgonrundan med honom och sen fick han sitta själv på rummet och vänta på att min familj skulle komma medans jag gick ner till stallet och förberedde ponnyridningen. Så sen kom familjen och då gick dom och hämtade Amos så fick han gå runt med dom och kolla. Han hade varit duktig sa mamma. Dom hade släppt honom med Iris på en äng lite längre bort också så dom fick leka av sig. Amos älskar att leka med Iris då han e mer spring-typen än brottar-typen när det gäller lek och med tanke på att Iris är en whippet så väljer ju även hon att springa. Resten av dagen var lungn, bara promenader, både med kompisar och utan.



Amos äter halvt upp min näsa men jag gillar honom ändå! :P


Kommentarer
Postat av: Malin

Nää moster Malin tog hand om honom mest! Han blev så glad så glad när han såg mig. Och när han gick förbi fjordingen med vagn bakom blev han lite rädd så då kastade han sig mot mitt ben och gick helt slickad mot det haha! Sötnos! Han ska få en present av moster när han kommer hem. Hälsa honom det! Puss! <3

2010-10-11 @ 19:25:34
URL: http://mugshots.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha okej. Ja då, jag ska hälsa honom det! Puss

2010-10-11 @ 22:42:35
URL: http://carolineamos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha okej. Ja då, jag ska hälsa honom det! Puss

2010-10-11 @ 22:43:53
URL: http://carolineamos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0