Tisdag 5/10 - 10

Har blivit ganska korta rundor idag, men ganska många. Har går ungefär 6 rundor på kanske en kvart/20 minuter. Sen har han lekt lite med Luca och gått ca en halvtimme med klövjeväskan. Efter skolan så tränade jag även lite freestyle. Han börjar bli riktigt duktig nu faktiskt. Har bara tränat grunderna än så länge men jag kan använda mindre och mindre kommandon, så det är jätte bra. Och han är fortfarande jätte snäll och sköter sig bra. Varje dag tränar jag även massa småsaker, som tex ögonkontakt, och han måste vänta och att jag ska gå in/ut först genom dörrarna osv. Det är inte alltid det går fläckfritt då han är så ivrig, men det kräver jag inte av honom heller. Man kommer ingenstans om man inte tränar och traglar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0