Fredag 1/10 - 10



Gick "morgonrundan" i morse, jätte mysig väg som hundarna kan springa lösa hela vägen. Den tar väl kanske 45 minuter eller nåt sånt. Sen på rasten vid 10 så släppte jag han på baksidan lite. Slutade efter lunch så då gick jag en liten promenad innan jag åkte hem.

Sen har han fått vara med när jag köpte lite mat och grejer till han. Lite senare så gick jag en mellanrunda och så satte jag på han klövjeväskan. Man märker att han tycker att det är lite jobbigt med klövjen för han ruskar på sig hela tiden och travar ifrån det lite. men det är bra, bygga lite muskler på honom.

Sista kissrundan blev bara en liten kortis.

Han har fortsatt att testa gränser idag också, fast inte lika mycket. Det enda som är lite jobbigt är att så fort han kommer hem hit så sliter han sig in så han nästan drar omkull mig och sen springer han frenetiskt runt och gnäller och letar efter våran katt. Men det ska väl också försvinna med lite träning. 

Kommentarer
Postat av: Emma o Jonas

Superkul med bloggen:) Verkar som det går bra. Kul! Men det stod något om katten.. har han träffat på denna? Hur gick det! Ha de bra/ Emma o Jonas

2010-10-02 @ 16:47:18
Postat av: Caroline

Ja då, det går jätte bra med honom. Haha ja då, han har träffat henne och är hur intresserad och nyfiken som helst, problemet är bara att hon inte är lika intresserad så hon springer och gömmer sig och då blir han ännu mer intresserad men idag så sa hon faktiskt ifrån och smälle till honom några gånger så det är bättre nu även fast han fortfarande är väldigt intresserad så jag tror det kommer gå över om ett tag :)

2010-10-03 @ 18:35:08
URL: http://meatm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0