Fredag 8/10 - 10

Först gick jag en promenad på morgonen, blev en lite kortare runda idag för jag försov mig lite grann. Vi gick väl i kanske 20 minuter eller nåt sånt. Sen fick ha faktiskt vara ensam på rummet ett tag för hela dagen så skulle vi ha förberedelser inför våran höstmarknad som vi ska ha på söndag och våran klass ska ha hand om ponnyridningen så vi var tvungna att motionera hästarna och då fick han va ensam på rummet istället för att jag skulle sätta in han i någon box eller så. Men sen när vi hade ridit klart så gick ja och hämtade honom för då skulle vi bara kratta löv och så och då kan han ju lika gärna vara med. Men däremot så satte jag fast honom i ett träd precis brevid fö han sprang bara runt och lekte med allas krattor och störde :p så då fick han sitta still istället men det gick också bra, han va ju med så han nöjde sig med det. Vi blir kvar här i helgen också med Cattis och Luca. Så efter skolan va slut så lekte han lite med Luca. Lite senare på kvällen så gick vi även en promenad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0