Måndag 4/10 - 10

En riktig mys dag. Gick upp tidigt för pappa skulle skjutsa ut mig och Amos till skolan så vi va tvunga att åka hemifrån klockan 6. Så han fick en extremt lång promenad upp till bilen (ca 80 m) hehe. När vi sen kom till skolan packade jag upp alla saker och kollade på tv lite och sen fick han sin riktiga promenad, då gick vi i kanske en halvtimme. Sen kom Cattis och frågade om vi kunde släppa Amos och Luca i rasthagen så vi va väl i rasthagen i en timme ungefär. När jag sen skulle gå på lektion så fick han stanna på rummet för vi hade idrott. Han är så himla snäll när jag lämnar honom, jätte skönt. Efter lunch var det hundträning som stod på schemat så vi tränade lite freestyle och sen gick vi in på rummet och mös lite framför tv:n. Och efter skoltid har vi inte gjort något speciellt, bara tagit det lungt, gått lite promenader och så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0