Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Agnetha Elgquist

Hej Caroline!Jörgen berättade om din blogg,det verkar som Amos blir kvar för han var en fin hund och han lär sig fort när du tränar.

Lycka till med Amos

Agnetha

2010-10-07 @ 23:05:54
Postat av: Gunbritt Westin

Hej Caroline! Va duktig du är med Amos!! Blir så glad när jag läser din blogg och hur du arbetar med honom. Hoppas verkligen att du behåller honom då det ser ut som om han har funnit hem och ni passar bra tillsammans. Jag kan ringa dig nån dag.

Gunbritt och hundgänget i Värmland

2010-10-15 @ 10:31:13
Postat av: Caroline

Tack båda två! Jag har blivit så fäst vid honom och han verkar ha fäst sig väldigt mycket vd mig också, det känns jätte bra. Och om han inte gör något väldigt stort misstag (vilket jag inte tror) så vill jag verkligen behålla honom!

2010-10-15 @ 19:05:14
URL: http://meatm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0